Probabil, cea mai intalnita intrebare care ni s-a adresat. Suntem aici ca sa iei cea mai buna decizie pentru campania ta.
Raspunsul scurt – depinde de obiective si bineinteles, de buget.
Sa continuam cu raspunsul lung pe care credem ca il vei gasi cel putin satisfacator.
Intrebari de clarificare:
- E un eveniment public sau privat?
- Unde organizezi evenimentul – afara sau undeva in interior?
- Cati participanti astepti?
- Vei repeta aceasta campanie in viitor?
- Evenimentul este intr-un singur oras sau in mai multe localitati din tara?
- Evenimentul se desfasoara simultan in toate orasele sau succesiv, de tip caravana?
- Sigla ta contine o singura culoare sau mai multe?
Daca organizezi un eveniment privat, raspunsul e simplu pentru stii care sunt asteptarile legate de numarul de participanti.
Daca organizezi un eveniment public, sa zicem intr-un parc, dincolo de participantii care vor veni datorita campaniei de publicitate pe care ai facut-o, ai parte de traficul de zi cu zi din zona.

Asadar, daca organizezi evenimentul in Parcul Tineretului, o comanda de minim 3500 de baloane pe zi, ar fi suficienta la care adaugi traficul de 500. Total – 4000 de baloane si bete pe zi. Asta daca n-ai vreun nume mare pe scena precum Smiley sau Delia. In cazul asta, dubleaza cantitatea.
Pont – nu comanda baloanele personalizate si cu data evenimentului.Astfel, le poti reutiliza pe cele care raman pentru alte evenimente.